אני הולך! לתחנה..

 הי! ולילה טוב לכולם..  (נכתב ביום ד')
אנחנו כרגע בסיומו המאוחר של יום הכנות לקראת לילה לבן בתל אביב. צפויה המון תנועה ולכן הכנו מספיק סבונים כדי שלא ניתקע בלי הלהיטים שלנו: קפקייקס, עוגות פטל וארטיקים!!
בדרך כלל לפני יריד אני מעדכנת עם קצת תמונות "מאחורי הקלעים" בעמוד הפייסבוק, הפעם נשים קצת מהתמונות הללו בבלוג. האיכות של הצילום לא משהו, זה צולם תוך כדי עבודה, מהטלפון- כי חשוב לי לשתף אתכם ראשונים..

את התמונות הרשמיות עוד נשים באתר בהמשך ( ארז מתכנן ימי צילום עם סטיילינג רציני)

אז בואו ניגש לעניין- אני רוצה להציג בפניכם את הארטיקים החדשים שלנו:
ארטיק רמזור

ארטיק מלון קטן
היה ניסיון להוסיף לו סוכריות קטנות למעלה אבל לא זכרתי מה היה הצבע שלהן

ארטיק לימון חצוף עם ריח משגע

ונאפוליטן- כמו הגלידה האיטלקית, שהולך מאוד טוב גם בצבע תכלת או ירוק. הוא לא חדש כל כך, בדרך כלל אני הופכת לו את הסדר של  הצבעים..


אבל מה שכן חדש היא עוגת גלידה נאפוליטנה, עם פטל בפנים! איזה שווה?! העוגה הפרוסה- מחכה בתחנה.


כמובן שהאבטיח לא מבריז הפעם, ותהיה נוכחות מלאה שלו בדוכן.
הנה האבטיח שלנו מתארח בחנות מתוקה בירושלים- נישה מתנות ישראליות
שימו לב לקערה שבה הוא יושב..
וגם צנצנת נשיקות ראשונות מציצה בתמונה מימין :)
והנה אוצר קטן שנמצא באינטרנט- פרסומת לארטיק אבטיח אמיתי, לא ידעתי שהיה כזה..
ותודה למי שהעלה את זה לאינטרנט- הנה קישור לפוסט
הנה קצת פרטים על ארטיקים (ברור שמויקיפדיה)

ארטיק זה בעצם שם של חברה שייצרה שלגונים וקרחונים בארה"ב, בישראל קראו למוצר בהשראתה. נדמה לי שמדובר בארטיקים עם הציור של האסקימוסי החמוד.. מישהו מכם זוכר?

מה זה שלגון ומה זה קרטיב? שלגון- גלידת שמנת על מקל, קרטיב- ארטיקרח.

בארה"ב השם פופסיקל מקביל לארטיק שלנו- קוראים לשלגונים כך וזה אפילו שם ששמור בזכויות יוצרים, כך שאני לא יכולה למשל לקרוא לסבון שלי פופסיקל. 
  הארטיקים הקלאסיים של פופסיקל כוללים: ארטיק טיל, ספירלות, וארטיקים עם שני מקלות. כמה צנועים אנחנו בארץ - מספיק לנו רמזור עם מקל אחד..

כמה שימושים מקוריים בארטיקים

אומנות שעושה חשק לארטיק
עוד תמונות מעוררות תיאבון בבלוג העיצוב ממנו נלקחה התמונה
 ארטיק דניאל קרייג (ג'יימס בונד)  מעניינת אותי השיחה שהובילה לייצור המוצר הזה..
מתוך בלוג על קניות

והנה דיסק און קי בצורה של ארטיק
מתוך אתר על גאדג'טים


מה לדעתכם נחשב לארטיק הכי ישראלי? הצביעו בעמוד של לאטיקה, ואם יש ארטיק שתרצו לראות בסבון- הציבו לנו אתגר יצירתי, נשמח לנסות :)


את כל הארטיקים היפים הללו תוכלו לראות החל מהשעה 18:00 בלילה לבן בתל אביב
אנחנו במתחם התחנה, משתתפים במיזם עיצוב מדליק בשם
design station
איתנו יהיו עוד המון מעצבים שנבחרו בקפידה, ומהצד שלי ראיתי כמה שההפקה משקיעה באירוע הזה.. מאוד מומלץ להגיע.

דיזיין סטיישן מתחיל בלילה הלבן ויימשך כל הקיץ- בכל חמישי בשעות הערב במתחם התחנה


שיהיה לילה לבן ומהנה!
מזי וארז
והארטיקים




3 comments:

  1. העוגה בהחלט קורצת לי!!! ואני ממש רוצה כבר להריח את הארטיק אבטיח :)

    ReplyDelete
  2. מזי, הארטיקים פשוט ממיסים...הם מדהימים אחד אחד, מקווה שהיה לילה מוצלח, שנהנתם והצלחתם (בעצם בטוח שכך היה עם המוצרים המשגעים שלכם)!!!

    ReplyDelete

© Copyright 2015. Website by Way2themes