איך היה ביריד?

בסוף השבוע האחרון השתתפנו ביריד קולאז' סייל של קרן שביט בכפר הס.. היה כל כך יפה!
הנה התמונות שלנו והקישורים לאלבומים ולפרסומים של החברה האחרים שהשתתפו ביריד..
תהנו!


 תמונות מהאתר של קרן שביט שארגנה ואספה את היוצרים ליריד

סרטון מתוק שדגנית לוי צילמה וערכה ביום שישי:


האתר של היריד כדי שתוכלו לראות את כל המציגים שהיו..

לפני שיוצאים לדרך.. מעמיסים את שרדר החמוד במלאאאאאאאאא סבון..
הוא לקח את האחריות על עצמו ועמד במשימה
הסרטון לכבוד חגיגות המאה של שרדר

הדוכן שלנו ושני המדפים שארז בנה



סבון שמן זית (60%) בריח רוז, עם ורד מרוקאי למעלה

תיבות האגוזים לפסח

הדוכן המקסים של טקסטילה- החנות בשוק הפשפשים


כלי קרמיקה מדליקים ביותר של קראמיקאזה

it ain't over till the fat lady drinks


מובייל עננים מתוק של המלכה הירוקה
Green Queen eco design

גל gal design 

בובות של תימור מ timo

בבובות של תימור אני מאוהבת כבר המון זמן.. זאת במיוחד מזכירה לי את הקויווי העצוב מהקליפ הזה..
אבל זאת בעצם בובה מתוקה ומקסימה עם המון אופי, שהייתי בכיף שמה גם בסלון של הבית..


האתר של תימו



חנות מתוקה ואתר מלא קסם לקטנטנים- המלך זאזא

סטודיו בייסיק- ראיתי את המוצרים שלהם לראשונה אצל מיריל'ה בכפר תבור
אבל הסגנון שלהן כל כך מרשים, שמאז אני פשוט רואה אותן בכל מקום..


בייסיק

כריות ודברים יפים

pillows anf stuff

תכשיטים מיוחדים ועוד סיכות ואביזרים מיוחדים של תמרה

Pip Studio אני רוצה את הציפורים האלו!!!!

קרמיקה לבנה ויוצאת דופן של יערה ניר כחלון


הילדים שיחקו והכינו יצירות מתוקות
עם משיגנע - משפחה חוקרת ויוצרת - הפעלות ילדים
מומלץ לבקר באתר המקסים שלהם

והנה משהו מדליק- שושו
הופתעתי לראות כמה שהקטנים ביריד התלהבו מהעגלות הקטנות מקש
של שושי משושו, שקולעת עריסות של פעם.. פשוט מהמם!

השכנים שלנו לדוכן היו המותג המצליח של עדי טף, שכבר ידוע בכל העולם בזכות
העיצובים המגניבים .. במיוחד אהבתי את התיקים ללפטופ שיכולים לשמש כתיק צד
יפה ו"רגיל" ליומיום, לא משהו שקל למצוא..
ויש להם אתר מעולה!

ועכשיו לקצפת..  מותג בשם פשוט שכולו דברים רכים ותפורים ביד על ידי אמנון
התמונות יעשו את העבודה אני בטוחה.. זה פשוט כשרון לא נורמלי!!!


תפשתי את  אמנון תופר, פשוט..

האחיין שלי נבו (vovo) קיבל מצלמה תפורה שהיא גם תיק קטן..
הוא ישמח כי הצבעים מזכירים את דייגו



המצלמה של נבו ושתי בייבי גלבייה  לטליה - סניף טקסס- תתחדשו!!
 אלו התמונות שהספקנו לצלם ברגע הקטן של הפוגה שהיה לנו.. היה יריד הומה ושמח.. (כמו שצריך!)
חברות שהכרתי או ששמחתי לפגוש ביריד: קרן מיסוק המוכשרת שמעצבת שמלות וינטג' מקסימות, דגנית ישראל שגיא הצורפת, שכנתי לדוכן, ועולמה- עולם של מדבקות קיר לחדר.. אני מעריצה שלהם כבר כמה זמן והיה כיף לפגוש את האנשים מאחורי הקיר.. ועוד חברה שאני מעריצה היא נשיקה ראשונה, דברים מתוקים עם מסר אוהב..
חבר'ה - היה כיף והיה שמח ועד ליריד הבא (יום שישי) שיהיה לנו שבוע מתוק מתוק!!

1 comment:

  1. היה מהמםםםם! והדוכן כולו היה מקסים בצבעים רכים ויפים! אני נדלקתי ממש על הרובוט :)
    הפוסט שלי עדיין בדרך...
    בהצלחה ביריד ביום שישי!!!

    ReplyDelete

© Copyright 2015. Website by Way2themes