יום ארוך במעבדה :)

אהלן!
זה הזמן להכין את הסבונייה לקיץ, שמתם לב לעדכונים שלי על סבונים חדשים וקייציים במיוחד לאחרונה.
אני רוצה לעצב דוכן קייצי וצבעוני ביריד בדיזינגוף סנטר ולכן אני עומלת על סבונים חדשים ומפתיעים וגם על הסבונים האהובים והמוצלחים, אולי אצליח להפתיע אתכם שוב..

היום היה לי יום ארוך מאוד במעבדות לאטיקה, מהבוקר עד רגע לפני כניסת שבת..
הכנתי ארטיקים, סוכריות, אויראו וגם גלידות וקפקייקס חדשים- הנה התמונות המייצגות, מה דעתכם על הצבעים?

את הכל (ועוד) תמצאו בהפנינג הום סטיילינג בדיזנגוף סנטר,  18-19 במאי
את שאר התמונות שמתי באלבום בעמוד הפייסבוק שלנו

צילמתי הכל בתאורה לא משהו של אחרי צהריים ובמצלמה הקטנה שלי- אז סלחו לי על האיכות של התמונות, ארז יצלם שוב תמונות רשמיות כדי לפנק אתכם בצילומים טובים :)


תהנו מהשבת חברים!!
נשיקות,
מזי
גלידות! חדש! חדש! חדש!!!

ממתקי ליקריץ, בקרוב עוד צבעים..
רובו-גירל

גלידה פיסטוק עם גביע בריח תות-בננה

גלידה בלוברי סגולה

קפקייק ספוגית- הכי שימושי! מועשר בעוד אקסטרא שמנים לפינוק במקלחת

קפקייק פיצי- יושבות יפה בתיבה הלבנה..

1 comment:

  1. את טעמו של הליקריץ אני ממש לא אוהבת אבל פה הוא נראה כל כך יאמי! צבע הAqua שלו מדהים!! ושלא נדבר על הצבע הורוד של רובו גירל :))) Love it!

    ReplyDelete

© Copyright 2015. Website by Way2themes