פוסטו'ש לפני הקיץ.. מוקדש לגינות שלנו

פוסט קטן בין לבין..
אתמול קניתי עציץ יפיפה לגינה שלי, הוא נקרא פוקסיה.
הנה התמונה של הפלא:
קניתי באיקאה את השלטים הקטנים האלו כדי לרשום לכל עציץ איך לטפל בו- וגם כי זה חמוד, וורוד..
הגינה שלי מורכבת מהמון עציצים, רב עונתיים וחד עונתיים. מה שאומר שמידי פעם צריך לרענן את החבר'ה ולשתול חדשים, לדשן ולהחליף..
עכשיו זה הזמן להכין את העציצים לקיץ.
הנה קישור שיעזור בהכנת הגינה לקיץ: מאתר גינה 4 יו מה הם מספרים על פוקסיה- מלבד הצבע המדליק?

עונת שתילה: אביב
מאפייני צמח: זקוף

תנאי גידול: שמש, חצי צל

מיקום שתילה: גינה, אדנית

צבעה של פוקסיה זקופה: ורוד, אדום לבן, ורוד לבן, סגול לבן, סגול ורוד



דברים נוספים:פוקסיה זקופה ניחנת בפריחה ייחודית בצורת פעמון, הפרח ססגוני ואהוב על בעלי גינות ובעלי מרפסות פרחוניות אך חשוב מאוד לשמור על הצמח מפני שמש ישירה וחזקה מידי ומפני רוחות חזקות.


בחורף האחרון הגינה שלי שפעה פריחה והיתה מרהיבה ויפה (בעציצותה) היו לי צבעונים שהתבלבלו ממזג האויר אבל בסוף באו.. ועכשיו הם כבר עייפים וצריך להפרד מהם..
היום המון אמנונים ותמרים שעכשיו קצת מראים סימנים של תשישות, במיוחד אלו שממוקמים יותר בשמש.
הנה תמונות של הפרחים בגינה במהלך החורף, כל פעם שאיזה פקעת הוציאה פרח- צילמתי עם הטלפון והתלהבתי עם עצמי- עכשיו אני מתלהבת איתכם :)






זה צולם עם מצלמה טובה

גם זה- לא מהפלאפון..

נראה לי שהשבוע אקפוץ למשתלה לאיזה רענון קליל- קצת וינקות, חרציות וממש בא לי לשתול דליות בעציץ צבעוני..
את ההשראה לטיפול בגינה- אני מקבלת מאמא שלי שפשוט יש לה ידיים ירוקות- אלופה!




מה זמירי אומרת? להוציא את הפקעות של הצבעוניים ולייבש ולשמור בקירור עד העונה הבאה.. אין כמו אמא זמירי!

עכשיו עץ הזית שלנו מתחיל להוציא זיתים קטנטנים, והקקטוס מוציא גם פרחי פוקסיה מרהיבים:

טוב- אני עולה למעבדה! יש יריד עוד כמה ימים...


מקווה שנהניתם מחוויות העציצים שלי,
נשיקות!
מזי

No comments:

Post a Comment

© Copyright 2015. Website by Way2themes